Česky English Deutsch Pусский

Tipy a triky pro Outlook – výběr nejužitečnějších funkcí

Informace o kurzu

Kód kurzuCZV-KPZ-23
Cenahradí zaměstnavatel
Délka6 hodin (8:30-14:30)
LektorIng. et Ing. Jiří Špaček, Ph.D.

Aktivní lektorská praxe v akademické sféře a ve firmách od roku 1998
3. místo v soutěži Lektor roku 2014
Certifikovaný lektor dle Národní soustavy kvalifikací
Osvědčení o získání profesní kvalifikace – Lektor dalšího vzdělávání (75-001-T)
Osvědčení – Multimediální technologie ve vzdělávání dospělých
Držitel certifikátů Microsoft Office Specialist
Držitel certifikátů Autodesk Certified Professional – AutoCAD
Držitel certifikátů Autodesk Certified Professional - Revit Architecture
Držitel certifikátů ECDL (European Computer Driving Licence)
Autor osmi knih o AutoCADu a stovek odborných článků

 

Délka kurzu: 6 hodin (8:30-14:30)

 

Obsah kurzu:

1) Užitečné zkratky pro zefektivnění práce s Outlookem

Výběr nejužitečnějších zkratek pro rutinní práci s Outlookem.

2) Poštovní účty – jejich typy a nastavení (POP3, IMAP4, SMTP, Exchange)

Vysvětlení principu jednotlivých typů účtů a praktické ukázky nastavení.

3) Typické složky a jejich funkce

Seznámení se s typickými složkami poštovní schránky a jejich významem.

4) Vytváření vlastních složek

Praktická tvorba vlastních složek a podsložek z důvodu roztřídění zpráv dle potřeb uživatele.

 

5) Práce se zprávami

Praktické vytváření zpráv a nastavení řady dalších možností (odložená zpráva, hlasovací tlačítka, doba platnosti zprávy atd.).

6) Připojování příloh

Praktické ukázky různých variant připojení příloh do zprávy.

7) Vytvoření vlastních podpisů do e-mailových zpráv

Vysvětlení principu a praktické nastavení několika různých podpisů, jejich úpravy a přepínání mezi nimi přímo při psaní zprávy. Tipy pro jejich využití k jiným účelům, než jen k pouhému podepisování.

8) Přesun zpráv do jiných složek

Praktické třídění zpráv z jedné složky do druhé ručním způsobem.

9) Vytváření automatických pravidel pro práci se zprávami

Vysvětlení principu a praktické nastavení několika různých automatických pravidel pro bezobslužné přesuny zpráv z příchozí pošty přímo do specializovaných složek.

10) Kategorie

Praktické ukázky nastavení a použití kategorií pro komplexnější třídění zpráv, položek v kalendáři, úkolů atd..

11) Hledání a virtuální složky s nastavením podmínky

Praktické ukázky vyhledávání a volby různých podmínek. Nastavení permanentního vyhledávání prostřednictvím praktických virtuálních složek.

12) Nastavení vlastních polí pro zobrazení seznamu zpráv

Praktické ukázky nastavení polí pro seznam zpráv, aby byly snadno a dobře vidět požadované informace. Vytvoření pojmenovaných nastavení a přepínání mezi nimi.

13) Rychlé kroky a vytváření automatických pravidel pro práci se zprávami

Vysvětlení principu a praktické nastavení funkce Rychlé kroky a různých automatických pravidel např. pro přesuny nebo kategorizaci zpráv.

14) Automatická odpověď v nepřítomnosti

Vysvětlení principu a praktické nastavení automatické odpověď v nepřítomnosti.

15) Kontakty

Praktické ukázky založení nových kontaktů, jejich úpravy, organizace do složek a sdílení vybraných složek s ostatními. Vytváření skupin kontaktů pro snadné posílání hromadných zpráv.

16) Kalendář

Praktické ukázky založení nové události, přizvání dalších osob na schůzku, přijímání a odmítání pozvánek a nastavení a využití více kalendářů současně (pracovní, osobní, dle zakázek atd.).

17) Úkoly

Praktické ukázky založení nového úkolu, delegování jiné osobě a sledování plnění úkolů.

18) Tisk zpráv, adresáře, úkolů a kalendáře

Praktické ukázky nastavení tisku e-mailových zpráv, adresáře, úkolů nebo položek kalendáře.

19) Outlook v režimu více oken

Praktické ukázky použití Outlooku v režimu více oken pro komfortnější práci při přepínání např. mezi zprávami, kalendáře nebo kontakty.

20) Spouštění Outlooku přímo v určitých složkách pomocí upraveného zástupce

Vysvětlení principu a praktické nastavení spuštění Outlooku přímo v požadované složce (např. v kalendáři, úkolech atd.).

21) Datové soubory a kompletní zálohování

Vysvětlení principu a praktické vytváření, připojování a odpojování datových souborů Outlooku.

22) Výběrové zálohování a obnovení pošty, adresáře, kalendáře a úkolů

Vysvětlení principu a praktické nastavení úspěšného zálohování pošty, adresáře, kalendáře nebo úkolů a jejich zpětná obnova při havárii počítače, zavirování nebo nechtěném smazání.

23) Automatická archivace pošty

Vysvětlení principu a praktické nastavení automatické archivace do datových souborů na všechny složky, případně s výjimkou pro některé složky.

24) Obecné tipy a triky pro různé situace

Vybrané tipy a triky, dotazy na přání, diskuze.

Poznámka: rozsah témat bude interaktivně přizpůsoben schopnostem a zájmu účastníků školení.

 

Místo konání kurzu:

Rektorát VUT, Antonínská 548/1, učebna 3.39. 

Děkujeme za váš zájem účastnit se kurzů interního vzdělávání. Tyto kurzy jsou pro zaměstnance VUT hrazeny zaměstnavatelem. V rámci nově nastavovaných pravidel pro systém interního vzdělávání proto poprosíme, abyste nás v případě, že se nebudete moci zúčastnit, včas informovali (ideálně 7 dní, nejpozději však 1 den před konáním kurzu) nebo nám za sebe nahlásili náhradníka.

 

 

 

 


Podat přihlášku


VUT Design

© 2000-2021 Institut celoživotního vzdělávání VUT v Brně
Sídlo: Purkyňova 464/118, 612 00 Brno

SOUHLASÍM
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.